Un cop finalitzat el debat relacionat amb la PAC 1, i per tant, amb el vídeo del hijab, puc dir que ha estat molt interessant, ja que hem tractat un tema present a l’actualitat del nostre entorn més proper.
Aquest m’ha aportat idees o més ben dit punts de vista diferents, gràcies als quals he pogut defensar amb més fermesa el que personalment penso i opino sobre el tema, i en altres ocasions, a veure les coses des d’un punt de mirar diferent al que tenia. De manera que al llarg del debat he anat relacionant la opinió personal amb els continguts o referents teòrics treballats a l’assignatura. Gràcies a aquestes relacions conceptuals i als nous conceptes assimilats en relació al tema del mocador o hijab, com a professional de l’educació puc tenir un punt de referència per poder actuar de forma coherent al context educatiu quan em trobi amb un cas similar.
En quant a les dificultats trobades al llarg del debat, la que destacaria potser és la gran quantitat d’aportacions o missatges a l’espai del debat, les quals de vegades van d’un tema a l’altre sense continuïtat, i en ocasions, he estat força estona simplement per situar-me. Malgrat això penso que els debats tant virtuals com en viu i en directe són molt interessants per poder construir nou coneixement o simplement per mirar el que passa al nostre voltant des d’un altre perspectiva. El debatre ens ajuda a entendre la realitat i a posicionar-nos davant d’una temàtica concreta.
Els temes que es podrien aprofundir una mica més estan relacionats amb el com actuar en situacions d’interculturalitat. Penso que es important tenir-ho clar i saber el perquè ho fem així i no d’una altra manera. Crec que aquí trobaríem el perquè de moltes conductes discriminatòries.
Aquest m’ha aportat idees o més ben dit punts de vista diferents, gràcies als quals he pogut defensar amb més fermesa el que personalment penso i opino sobre el tema, i en altres ocasions, a veure les coses des d’un punt de mirar diferent al que tenia. De manera que al llarg del debat he anat relacionant la opinió personal amb els continguts o referents teòrics treballats a l’assignatura. Gràcies a aquestes relacions conceptuals i als nous conceptes assimilats en relació al tema del mocador o hijab, com a professional de l’educació puc tenir un punt de referència per poder actuar de forma coherent al context educatiu quan em trobi amb un cas similar.
En quant a les dificultats trobades al llarg del debat, la que destacaria potser és la gran quantitat d’aportacions o missatges a l’espai del debat, les quals de vegades van d’un tema a l’altre sense continuïtat, i en ocasions, he estat força estona simplement per situar-me. Malgrat això penso que els debats tant virtuals com en viu i en directe són molt interessants per poder construir nou coneixement o simplement per mirar el que passa al nostre voltant des d’un altre perspectiva. El debatre ens ajuda a entendre la realitat i a posicionar-nos davant d’una temàtica concreta.
Els temes que es podrien aprofundir una mica més estan relacionats amb el com actuar en situacions d’interculturalitat. Penso que es important tenir-ho clar i saber el perquè ho fem així i no d’una altra manera. Crec que aquí trobaríem el perquè de moltes conductes discriminatòries.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada